Persian RC  

Go Back   Persian RC > پرنده های فوق سبک > پارا گلایدر ها

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-10-20, 05:55 PM   #1
vibrev
91 Premium Member
 
vibrev's Avatar
 
Join Date: 2009 Oct
Posts: 394
Thanks: 1,280
Thanked 373 Times in 49 Posts
vibrev is on a distinguished road
Default معرفی ( پاراموتور )

معرفی پاراموتور در این قسمت

Last edited by vibrev; 11-10-20 at 05:57 PM.
vibrev is offline   Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to vibrev For This Useful Post:
bozonghare (11-10-21), omid reza (11-10-21)
Old 11-10-20, 06:09 PM   #2
asad fly
Junior Member
 
Join Date: 2011 Oct
Posts: 8
Thanks: 1
Thanked 68 Times in 8 Posts
asad fly is on a distinguished road
Default

Asad fly
اولین سازنده انجین پاراموتور و متعلقات مربوطه در ایران
شماره تماس1729283-0912/33560075-021
ایمیل:asad fly @ yahoo.com



بسمه تعالی


نکاتی چند در رابطه با روشن نمودن پاراموتور و مونتاژ


برای مونتاژ و روشن نمودن دقت کنید قطعات ص***ی*** در سر جای خود قرار گرفته و مرا***ل کار به ترتیب انجام شود.

1-برای مونتاژ اول فنس ها را بسته و دقت کنید چسب های مربوطه ***تما بسته شده باشد.

2-هارنس را در سر جای خود قرار داده و با در نظر گرفتن وزن خلبان تنظیمات جی بار را بطور دقیق بسته و قفل های ایمنی را ببندید.

3-بلید را بطور دقیق در م***ل خود نصب کنید.

4-بنزین تازه و روغن مخصوص را به مقدار و درصد لازم مخلوط کرده و بعد در باک بنزین بریزید.

5-کلید برق را در وضعیت روشن قرار دهید.

6-با فشار دادن همزمان تلمبه بنزین و سوپاپی که روی کاربراتور تعبیه شده است بنزین را به کاربراتور هدایت کنید.

7-بهتر است در هنگام روشن نمودن شخص دیگری که در این امر مهارت دارد به شما کمک کند.

8-هیچ گاه برای نگه داشتن پاراموتور از فنس استفاده نکنید.

9-با کشیدن هندل دستی و گاز دادن به نسبت 3/1 فول گاز موتور شما روشن میشود.



مراقبتهای فنی و ایمنی پاراموتور

-از روشن نمودن پاراموتور روی زمین نامناسب (خاکی- شن- آسفالت- علفزار بلند) و غیره پرهیز کنید.

-از قرار دادن زیر انداز و غیره زیر پاراموتور خودداری کنید.

-از روشن نمودن پاراموتور در م***ل های شلوغ پرهیز کنید.

-قبل از بستن بلید از سالم بودن آن مطمئن شوید.

-کلیه پیچ ها و بست ها قفل کن مناسب خود را دارند از تعویض خودسرانه و نا مناسب آنها پرهیز کنید.

-کلیه قطعات مصرف شده از کیفیت مناسب برخوردار هستند،بدون مشورت و بدون اطلاع از کاربرد قطعات اقدام به تعویض آنها نفرمایید.

-سعی کنید اگر در منطقه پروازی باد می وزد،جهت باد م***ل پرواز و باد تولید شده از پاراموتور شما در یک جهت باشند
.

باد نما

در هنگام ***اضر شدن در منطقه پروازی قبل از هر چیز باد نمای مناسب را برافراشته نمایید.

شمع


در صورت تعویض شمع ***تما از نمونه فابریکی با همان شماره استفاده کنید.

شمع ها از 2 جهت باهم اختلاف دارند:1- شکل فیزیکی.2- درجه ***رارتی.

در شماره هایی که روی شمع ثبت شده،این موارد در نظر گرفته شده است.



روغن

-از روغن مناسب استفاده کنید.

-روغن مناسب جهت پاراموتور نوع سنتتیک دو زمانه می باشد.

-روغن سنتتیک،روغن هایی هستند که در درجات ***رارت زیاد موتور خاصیت خود را از دست نداده و باعث گرم کردن و فرسوده شدن پاراموتور نمی شوند و عمر قطعات موتور زیاد می شود.


مخلوط بنزین و روغن

مقدار درصد مخلوط بنزین و روغن عبارت زیر می باشد:


0 100 cc بنزین =30cc الی 40cc روغن

- 40cc در شرایط بسیار گرم هوا و فشار زیاد به موتور توصیه میشود.

- بنزین و روغن را در ظرفی خوب مخلوط نموده و بعد در باک بنزین پاراموتور بریزید.

- سعی کنید از بنزین با اکتان بالا (سوپر) و ***تما از بنزین تازه استفاده کنید.

- از بنزینی که مدت زیاد مانده باشد برای پاراموتور استفاده نکنید.

- بعد از هر جلسه پرواز، باک بنزین ،شلنگ ها و کاربراتور را تخلیه نمایید.



فیلتر هوا

فیلتر هوا از نوع ابری انتخاب شده است،در صورت نیاز به تمیز نمودن آن را با بنزین شسته و بعد به مقدار چند قطره روغن بریزید و در م***ل قبلی آن قرار دهید.

توجه:بعد از پرواز روزانه با یک نایلون روی فیلتر هوا را بپوشانید و تا پرواز بعدی از روی آن برندارید
.



اگزوز

به ل***اظ تکان های شدیدی که انجین پاراموتور می خورد، اگزوز در چند م***ل به صورت کونیک که با فنر به هم وصل شده اند مونتاژ گردیده است و چون ممکن است فنرها شکسته شده و به داخل بلید کشیده شود، برای اطمینان بیشتر در داخل فنرهای اتصال اگزوز، سیم بکسل نازک رد نموده ایم، که در اثر شکسته شدن فنرها به داخل بلید کشیده نشوند، و ***تی اگزوز از هم جدا نشود. لازم است بست های نگهدارنده اگزوز به شاسی همیشه کنترل شود.

توجه: لازم است بعد از پرواز روزانه خروجی اگزوز بسته شود که چیزی داخل آن نفوذ نکند
.


کاربراتور

کاربراتور استفاده شده از نوع دیافراگمی بوده و دارای دو پیچ جهت تنظیم سوخت آن میباشد.پیچی که سمت سیلندر می باشد مربوط به دور آرام موتور است و پیچی که به سمت فیلتر هوا می باشد مربوط به سوخت در دور بالای موتور است.در صورت تنظیم پیچ دور آرام سعی کنید 90 درجه آن را بیشتر باز کنید.

تسمه ریداکشن

تسمه ریداکشن از نوع pj می باشد، و برای تنظیم آن در قسمت پشت فولی بزرگ با آچار 22mm لنگ تسمه سفت کن را در جهت عقربه ساعت بچرخانید و بعد پیچ نگاه دارنده ی تسمه را م***کم کنید.صدای سوتی که در هنگام سرد بودن موتور می شنوید ناشی از شل بودن تسمه میباشد.
توجه:در بعضی از پاراموتورها تسمه از سوراخ مرکز فولی بزرگ که در مقابل موتور قرار دارد با یک آچار آلن به شماره 8mm در جهت عقربه ساعت سفت می شود
.


توجه کنید همیشه فولی بزرگ سمت چپ فولی کوچک باشد.

فولی بزرگ

فولی کوچک

نمای ریداکشن از روبرو



بال پروازی

1-سعی کنید از بال مخصوص پاراموتور استفاده کنید.

2-سعی کنید از بال پروازی کلاس پایین استفاده کنید.

3-بال پروازی دارای استانداردهای ایمنی لازم باشد.

4-در انتخاب وزن بال پروازی هر آنچه که به بال آویزان میشود جزء وزن بال می باشد.مثلا:خلبان با کلیه لوازم مربوطه بعلاوه پاراموتور با کلیه لوازم متعلقه و ***تی سوخت موتور –وزن کاناپی در مجموع جزء وزن بال پروازی هستند.


تذکر:بعد از هر پرواز سعی کنید کلیه قطعات پاراموتور را چک کنید که برای پرواز بعدی آماده باشد و یا در صورت خراب بودن در رفع نقص آن اقدام نمائید
.


قسمت هایی که بیشتر از همه آسیب پذیر هستند عبارتند از:اگزوز و بست های مربوطه.

دسته موتورها

-باک بنزین و بست ها و شلنگ های مربوطه

-شل بودن کاربراتور یا هواکش

-شل بودن کوئل یا وایر مربوطه،یا سر شمع م***کم باشد

-قطعات مربوطه به فنس ها و شاسی موتور

-کنترل دقیق هارنس و بست های مربوطه

-نگهداری پاراموتور در شرایط مناسب آب و هوایی باشد .در جایی که ***رارت زیاد ، رطوبت زیاد و یا م***لی که سرما در آن زیاد است،باعث میشود عمر قطعات پلاستیکی یا پارچه ای و یا غیره کم شود.


بلید


به خاطر ***ساسیت زیاد بلید سعی کنید آن را خوب نگهداری نموده و در م***لی نباشد که به آن فشاری وارد شود و یا ضربه بخورد.

در صورت صدمه دیدن های جزئی بلید ***تی المقدور از افراد متخصص کمک خواسته و ***تما آن را بالانس نمایید،که در غیر این صورت باعث صدمه زدن به پاراموتور شما می شود و خطر شما و اطرافیانتان را در هنگام روشن نمودن پاراموتور تهدید میکند.

بلید را در م***لی قرار دهید که به آن فشار وارد نشود.


دسته موتورها

دسته موتورها و کمربند ایمنی روی آنها را چک نموده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

دمونتاژ یا باز کردن پاراموتور جهت ***مل

1-کلید برق انجین را به ***الت خاموش درآورید.

2-قبل از باز نمودن هر قطعه لازم است اول بلید را باز نموده و تمیز کنید،بعد سراغ قطعات دیگر بروید.

شست و شو

از شستن پاراموتور با آب ت***ت هر شرایطی پرهیز کنید،زیرا به ا***تمال قوی آب وارد سیلندر شده و باعث زنگ زدگی در داخل سیلندر میگردد.در صورت نیاز به نظافت با بنزین سفید یا سوپر و با دستمال آن را تمیز کنید.

از قرار دادن پاراموتور زیر باران پرهیز نمایید
.

روغن سنتتیک دو زمانه

روغن های موتور که در بازار یافت میشوند بر دو نوعند:

دسته نخست روغن های معدنی هستند که یک راست از نفت به دست می آیند و در ساخت و پالایش آنها ماده ای سنتز نمی شود و تنها افزودنی هایی به آن اضافه میگردد.این نوع روغن ها با اندک گرم شدن موتور و ت***ت فشار و دمای زیاد ویژگی های مطلوب خود را از دست می دهند،بنابراین برای موتورهای با دور بالا مناسب نیستند.

دسته دوم روغن ها در اصطلا*** سنتتیک هستند که در ساخت آنها مولکول های دی و پولی استر به کار رفته است.این نوع روغن ها قادرند برای مدتی کوتاه دماهایی در م***دوده 800 تا 900 درجه فارنهایت را ت***مل کنند.موتورهای پر دور مانند موتورهای جت و یا موتور سیکلت های مسابقه ای از روغن های سنتتیک سود می برند.روغن سنتتیک مقاومت قطعات مت***رک و دوار موتور را در مقابل فرسایش افزایش می دهند و طول عمر موتور را زیاد می کنند
.

توجه:هیچ گاه به روشن نمودن موتور بدون بلید یا تیغه صاف اقدام نکنید.

مشخصات پاراموتور :

دو زمانه –هوا خنک

•***جم موتور 180cc

•قطر پیستون و کورس 52 – 66.5 mm

•قدرت 20 hp

•طول بلید 117 cm

•شمع NGK B9 HS

•***جم باک بنزین 5 لیتر

•برق موتور CDI و مگنت

•ریداکشن – 2.5 تسمه 14 – PJ508

•هندل دستی

•سوخت بنزین و روغن مخلوط

•کاربراتور دیافراگمی

•هارنس طر*** فلای (کارابین سر شانه )



http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319117741






http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319117853






http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319117905




http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319124805




http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319124839
Attached Images
File Type: jpg 2.JPG (159.4 KB, 92 views)
File Type: jpg 3.JPG (175.4 KB, 77 views)
File Type: jpg 4.JPG (156.7 KB, 75 views)
File Type: jpg 5.jpg (12.6 KB, 62 views)
File Type: jpg 11.jpg (26.9 KB, 49 views)

Last edited by asad fly; 11-10-20 at 08:04 PM.
asad fly is offline   Reply With Quote
The Following 18 Users Say Thank You to asad fly For This Useful Post:
((--Saeed--)) (12-01-07), ALIREZAVALIZADEH (11-10-21), babak_ea (11-10-30), bozonghare (11-10-21), d-ghanbari (11-10-21), foad_2005 (12-02-27), hasan farahabadi (11-11-11), mahdy206 (11-10-22), mehrad1 (13-05-27), navid salem (11-10-23), omid reza (11-10-21), OMIDREZA14 (13-11-02), Peyman (13-05-02), seyed Ali (11-12-02), محمد حسن (11-10-21), vibrev (11-10-20), بهمن (13-05-27), تکنیک (14-04-11)
Old 11-10-20, 06:36 PM   #3
vibrev
91 Premium Member
 
vibrev's Avatar
 
Join Date: 2009 Oct
Posts: 394
Thanks: 1,280
Thanked 373 Times in 49 Posts
vibrev is on a distinguished road
Default

Asad fly
اولین سازنده انجین پاراموتور و متعلقات مربوطه در ایران
شماره تماس1729283-0912/33560075-021
ایمیل:asad fly @ yahoo.com


با تشکر از جناب آقای اسدزاده بابط اطلاع رسانی
vibrev is offline   Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to vibrev For This Useful Post:
bozonghare (11-10-21), mahdy206 (11-10-22), omid reza (11-10-21), تکنیک (14-04-11)
Old 11-10-20, 07:01 PM   #4
asad fly
Junior Member
 
Join Date: 2011 Oct
Posts: 8
Thanks: 1
Thanked 68 Times in 8 Posts
asad fly is on a distinguished road
Default

برای اطلاع بیشتر

عکس زیر مربوط به گواهینامه ثبت پاراموتور در تاریخ 20 / 2 / 1389 می باشد



http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319120123




این عکس ***کم قهرمانی در مسابقات پرواز با پاراگلایدر بین استانی یزد در آبان ماه سال 1381 می باشد که ایشان رتبه اول در رشته دقت را ا***راز نموده اند



http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319120320





این هم عکس گواهینامه پرواز با پاراگلایدر که در تاریخ 20 / 10 / 1381 اخذ شده است



http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319120613




و این عکس هم گواهی شرکت در مسابقات قهرمانی پاراگلایدر در شهریور ماه سال 1380 ، که در ارتفاعات امامزاده هاشم برگزار شد





http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1319121038
Attached Images
File Type: jpg 1.JPG (107.6 KB, 62 views)
File Type: jpg 5.JPG (155.9 KB, 54 views)
File Type: jpg 7.JPG (77.8 KB, 53 views)
File Type: jpg 6.JPG (140.6 KB, 40 views)

Last edited by asad fly; 11-10-20 at 08:20 PM.
asad fly is offline   Reply With Quote
The Following 10 Users Say Thank You to asad fly For This Useful Post:
ALIREZAVALIZADEH (11-10-21), bozonghare (11-10-21), foad_2005 (12-02-14), hasan farahabadi (11-11-11), mahdy206 (11-10-22), omid reza (11-10-20), OMIDREZA14 (12-01-07), seyed Ali (11-12-02), محمد حسن (11-10-21), تکنیک (14-04-11)
Old 11-10-21, 05:34 PM   #5
bozonghare
Senior Member
 
bozonghare's Avatar
 
Join Date: 2009 Oct
Location: مشهد مقدس
Posts: 3,061
Thanks: 6,092
Thanked 11,861 Times in 2,947 Posts
bozonghare is on a distinguished road
Default

آقا بسیار عالی لطفا ادامه دهید
__________________
AEROCAMERA_8
bozonghare is offline   Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to bozonghare For This Useful Post:
omid reza (11-10-21), OMIDREZA14 (12-01-07), seyed Ali (11-12-02)
Old 11-10-30, 03:18 AM   #6
hoseinpilot
Junior Member
 
hoseinpilot's Avatar
 
Join Date: 2011 Oct
Posts: 1
Thanks: 0
Thanked 8 Times in 1 Post
hoseinpilot is on a distinguished road
Default شرکت متالبرد

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

شرکت متالبرد اولین طرا*** و سازنده پاراموتور ، تراک و ملخ های فوق سبک در ایران میباشد که با بهره گیری از علم روز دنیا و بهره گیری از موتور های مخصوص هوایی از قبیل SOLO 210 و SIMONINI موفق به ساخت سازه های هوایی با استاندارد های شایسته گردیده است .
خاطر نشان می نماییم شرکت متالبرد نماینده ان***صاری شرکت SIMONINI ایتالیا می باشد

در ادامه توجه شما عزیزان را به م***صولات این شرکت جلب می نماید .


برای اطلاعات بیشتر شما و تخصصی تر شما عزیزان میتوانید به سایتهای زیر مراجعه فرمایید .

www.Passionflyer.com
Attached Images
File Type: jpg 1 (42).jpg (125.1 KB, 62 views)
File Type: jpg IMG_0041.JPG (462.6 KB, 48 views)
File Type: jpg IMG_0091.JPG (212.4 KB, 44 views)
File Type: jpg IMG_0167.JPG (402.1 KB, 47 views)
File Type: jpg IMG_2833.JPG (125.3 KB, 56 views)
File Type: jpg IMG_2072.JPG (113.5 KB, 52 views)
File Type: jpg IMG_1915.JPG (280.2 KB, 41 views)
File Type: jpg IMG_2754.JPG (344.2 KB, 41 views)
File Type: jpg IMG_2242.JPG (115.8 KB, 62 views)
File Type: jpg IMG_2198.JPG (80.9 KB, 42 views)

Last edited by hoseinpilot; 11-10-30 at 07:28 PM.
hoseinpilot is offline   Reply With Quote
The Following 8 Users Say Thank You to hoseinpilot For This Useful Post:
choobak66 (11-11-08), d-ghanbari (11-11-14), hamid_dj (11-10-30), mehrad1 (13-05-27), OMIDREZA14 (13-11-02), seyed Ali (11-12-02), vibrev (11-10-30), تکنیک (14-04-11)
Old 11-11-08, 09:18 AM   #7
asad fly
Junior Member
 
Join Date: 2011 Oct
Posts: 8
Thanks: 1
Thanked 68 Times in 8 Posts
asad fly is on a distinguished road
Default

به نام خدا

معرفی اسد فلای

اینجانب ***سین اسدزاده متولد سال 1335 از بدو انقلاب عضو ات***ادیه تعمیرکاران موتور سیکلت بوده و با کلیه سیستم های مختلف این وسیله از نظر مکانیکی ، الکتریکی و الکترونیکی آشنایی دقیق داشته و با تمام برندهای کارخانجات خارجی کار کرده ام .
اواخر دهه 70 به جمع پرندگان پاراگلایدر پیوستم.در سالهای ورودم به پرواز با پاراموتور آشنا شدم و به ل***اظ نزدیکی تعمیرات آن به شغل خودم به تعمیرات اساسی آن پرداختم و بطور دقیق جوانب ساخت آن رامورور می کردم تا در سال 83 اولین پاراموتور ساخت خودم را به پرواز در آوردم و به این ترتیب سعی در ارتقاء کیفیت ، زیبایی و دوام آن نمودم و موتورهای جدیدتری ساخته و به دوستان پروازی عرضه نمودم .در طول سالهای ساخت وقتم را به ت***قیق و بررسی اجزای یک پاراموتور مثل انجین ، فنس ، بلید و هارنس گذراندم .مشکلات فراوان بود. باتمام عشقی که به اجرای این کار داشتم بعضی اوقات مایوس می شدم ولی از دلگرمی دوستان و فروش پاراموتورهای تولیدی با اراده و علاقه بیشتری شروع به کار میکردم . لازم میبینم در همین جا از خریداران عزیز تشکر و قدردانی کنم زیرا آنها هم مثل خود من عرق ملی و میهنی دارند که با خریدشان به من فرصت دادند که باز هم با علاقه به کارم ادامه دهم تا اینکه در این زمان نگرانی بابت ساخت ندارم . ولی این پایان ت***قیق و ساخت نیست . ادامه میدهم تا بیش از پیش در زمینه بهینه سازی،سرعت در ساخت ، کیفیت و زیبایی آن را به ***د کمال برسانم .

ما میتوانیم

این شعار را از فعل به عمل رساندم و میگویم که من می توانستم . در رسیدن به این مهم بسیار کوشا بودم و از آنجا که می خواستم این کار انجام شود کلیه قطعات و ادوات صنعتی مرتبت را در چهارچوب کاربرد آن تست کرده و می سنجیدم و امروز با جرات می توانم بگویم دستگاه های این جانب با مشابه خارجی برابری دارند .

علت ساخت :

از آنجا که به نسبت تعداد قطعات بکار رفته در یک پاراموتور و قیمت تمام شده خارجی بسیار زیاد می باشد و علاقه مندان به این وسیله در داخل کشور در معذورات مادی بوده اند مبادرت به ساخت آن نمودم و تقریبا با نصف قیمت خارجی آن را عرضه می نمایم و ***تی خریداران برای تهیه قطعات یدکی در آینده ، زیاد به ز***مت نمی افتند و در اسرع وقت می توانند وسیله خود را به کار گیرند .

ادوات ساخت :

در بخش ساخت انجین به علت ناتوانی در ساخت برخی قطعات با آلیاژ خاص ، ابعاد دقیق ، ***ساسیت بالا و نبود توجیه اقتصادی ، مجبور به تهیه آنها به صورت آماده از بازار بودم . این قطعات عبارتند از شاتون ، رینگ و پیستون ، سیلندر ، کاربراتور و دستگاه برق . الباقی قطعات بکار رفته را با دقت و کیفیت به مر***له ساخت رساندم . افتخار من در ساخت پاراموتور به طور اهم به تولید انجین آن مربوط می شود زیرا به جرات میتوان گفت که 80 درصد یک پاراموتور به انجین آن بازمیگردد و طرا***ی انجین آن به ن***وی می باشد که کاملا با نمونه های خارجی تشابه دارد .



کارکرد موتور :

موتورهای پروازی مانند موتورهای درون سوز مسابقه ای چه از نوع دو زمانه و چه از نوع چهارزمانه مثل ماشین ، موتور سیکلت یا قایق های تند رو باید قابلیت این را داشته باشند که به صورت مرتب با قدرت و با دوام در دورهای بالا کار کرده و تغییر دور ندهند ، یعنی افت دور موتور نداشته باشند. هیچ یک از وسایل پروازی از این امر مستثنا نیستند . این عوامل مواردی هستند که هنگام ساخت و طرا***ی ادوات بکار رفته ل***اظ می نمائیم .





http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1320731985
Attached Images
File Type: jpg 8.JPG (134.9 KB, 30 views)

Last edited by asad fly; 11-11-08 at 09:42 AM.
asad fly is offline   Reply With Quote
The Following 12 Users Say Thank You to asad fly For This Useful Post:
alireza (12-01-09), choobak66 (11-11-08), Ehsan (11-11-08), ferygha (11-11-09), hasan farahabadi (11-11-12), mehrad1 (13-05-27), OMIDREZA14 (12-01-07), Peyman (13-05-02), sajjad2000 (12-01-07), seyed Ali (11-12-02), vibrev (11-11-08), تکنیک (14-04-11)
Old 12-01-07, 09:34 AM   #8
asad fly
Junior Member
 
Join Date: 2011 Oct
Posts: 8
Thanks: 1
Thanked 68 Times in 8 Posts
asad fly is on a distinguished road
Default

http://www.persianrc.net/forum/attac...1&d=1325915502

باند فیلستان : نمونه هایی از پاراموتورهای asad fly

از سمت راست به چپ

شماره 1 :موتور تندم وزن 34 کیلو گرم ، 30 اسب بخار

شماره 2: وزن 25 کیلو گرم ، 24 اسب بخار ، 200cc

شماره 3 : وزن 24 کیلوگرم
، 175cc
Attached Images
File Type: jpg 1.JPG (63.0 KB, 54 views)
asad fly is offline   Reply With Quote
The Following 6 Users Say Thank You to asad fly For This Useful Post:
alireza (12-01-09), es13rc (12-10-09), OMIDREZA14 (13-11-02), sajjad2000 (12-01-07), vibrev (12-01-07), تکنیک (14-04-11)
Old 13-05-26, 05:05 PM   #9
vahid.shakarami
Junior Member
 
Join Date: 2013 May
Posts: 1
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
vahid.shakarami is on a distinguished road
Default

با سلام نمی دونم دوستان این تاپیک هنوز فعال هستن یا نه اما سوالی که داشتم این بود که برای من با وزن 90 کیلو که علاقه به پروازهای ممتد مثلا 5 ساعت دارم جناب اسد زاده چه موتوری رو پیشنهاد میدن البته در بین موتورهای خارجی سیمونینی دو پلاس می تونست گزینه مناسبی باشه اما متاسفانه فوق العاده گردنه(19 میلیون) می خواستم در صورت امکان آقای اسد زاده بفرمایند چه گزینه ای برای من مناسبه (5 ساعت پرواز 90 کیلو وزن) و مهمتر اینکه قیمت چند البته منظورم از موتور ست کامل تا زیر کارابین هست
vahid.shakarami is offline   Reply With Quote
Old 13-05-26, 06:08 PM   #10
vibrev
91 Premium Member
 
vibrev's Avatar
 
Join Date: 2009 Oct
Posts: 394
Thanks: 1,280
Thanked 373 Times in 49 Posts
vibrev is on a distinguished road
Default با سلام

Quote:
Originally Posted by vahid.shakarami View Post
با سلام نمی دونم دوستان این تاپیک هنوز فعال هستن یا نه اما سوالی که داشتم این بود که برای من با وزن 90 کیلو که علاقه به پروازهای ممتد مثلا 5 ساعت دارم جناب اسد زاده چه موتوری رو پیشنهاد میدن البته در بین موتورهای خارجی سیمونینی دو پلاس می تونست گزینه مناسبی باشه اما متاسفانه فوق العاده گردنه(19 میلیون) می خواستم در صورت امکان آقای اسد زاده بفرمایند چه گزینه ای برای من مناسبه (5 ساعت پرواز 90 کیلو وزن) و مهمتر اینکه قیمت چند البته منظورم از موتور ست کامل تا زیر کارابین هست



جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09121729283 استاد اسدزاده

تماس بگیرید .
vibrev is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +4.5. The time now is 08:02 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.